Bizkaiko Baxurako Arrantza Ekoizleen Elkarteak (OPESCAYA) azaroaren 29tik abenduaren 5era egin zuen hegaluzearen kontsumoa sustatzeko kanpaina, “Yo Bonit@del Norte” izenekoa, Bizkaiko sei EROSKI zentrotan.

Kanpainaren helburua da Kantauri itsasoan harrapatutako Iparraldeko hegaluzearen balioa nabarmentzea, modu tradizional eta iraunkorrean, arrantzaldi horrek Euskadin duen garrantzia eta sustraitzea azpimarratuz.

OPESCAYAk kontserbako produktuari jarri zion arreta oraingoan, kontsumitzaileek hegaluzea behar bezala identifika dezaten, produktu mota horien etiketak irakurriz.

Eroskiren sei taldeak Bilbondo, Berango, Gernika, Artea, Abadiño eta Ballonti izan ziren.

Erakundeak EROSKIren laguntza du, gaur egun Espainiako banaketa-enpresa garrantzitsuenetako bat dena, bisitariei kalitatezko informazioa emateko OPESCAYAren flotaren produktu izar horri buruz.

Sei EROSKIn informazio-postuak jarri ziren, arrantza-erakundeak eratutako azafata eta azafatekin. Gainera, bisitariei dastatzea eskaini zitzaien, OPESCAYAren produktua erabiltzen duten eta supermerkatuko linealetan dauden kontserba-etxeetako hegaluze mokaduekin.

Informazio inprimatua ere eskaini zen, gaztelaniazko eta euskarazko triptiko informatiboekin, baita promozio opariekin ere.

Kontsumitzaileek Kantauri itsasoan harrapatutako hegaluzearen kontserbak bereizten ikasi zuten, hainbat ezaugarri kontuan hartuta:

– Espeziearen izen zientifikoa: Thunnus alalunga

– Kalaka: Fao 27 zonaldea (Atlantiko ipar-ekialdea)

– Arrantza-artea: kakea edo beita bizia

– Beste edozein atunena baino prezio handiagoa

Arrantza-erakundeak beste alderdi batzuk ere nabarmendu nahi izan zituen, hala nola piezak banan-banan harrapatzea, eta horrek arrantza-tresna oso selektibo bihurtzen du, ia baztertu gabe. Eta, gainera, fresko iristen den produktua da, izoztuta iristen diren beste kaletatik datozenen aldean.

OPESCAYA Hegaluzea merkaturatzeagatik nabarmentzen da, arrantza jasangarriko MSC zigiluarekin, eta hori kontserbako hainbat markatan ere islatzen da, kontsumitzaileek jakinaren gainean egon daitezen merkaturatzen baitute.

OPESCAYAk elikadura-ohitura osasungarriak eta kontsumo kontzientea sustatzeko konpromisoa sendotu du, bere flotako produktuei buruzko informazio argia emanez eta etxeko erosketa-arduradunak itsasoko onena etxera eramatera animatuz, tokiko produktu jasangarri eta kalitate handiko bat aukeratzen ari delakoan.