Eusko Jaurlaritzak eta HAZIk "Eusko Label" etiketa duen antxoa kontsumitzeko kanpainari ekingo diote datorren ostegunean, apirilaren 7an, Euskadiko flotaren funtsezko espezie honen merkaturatzea sustatzeko helburuarekin, kanpainaren lehen asteetan izandako zailtasunak kontuan hartuta. honen 2022. Garraiolari autonomoen grebaren eraginez eta erregaien prezioen igoerak flota bi astez amarratuta geratzera eraman zuten. Orotara, kanpaina honetan orain arte 830 tona lehorreratu dira. Eusko Jaurlaritzak azpimarratzen du itsasertzeko denboraldiak kanpainarekin jarraitzen duela orain, eta lehen antxoak deskargatzen ari dira dagoeneko Bizkaiko eta Gipuzkoako portuetan, kofradiek lotzeko erabakiaren ondorioz. Hori dela eta, eskualdeko exekutiboak eta HAZIk sektoreari laguntzeko konpromisoa hartu dute salmenta puntuetan eta komunikabideetan kanpaina baten bitartez, “urtaroa dela eta kantauriar jaki honetaz gozatzeko garairik onena dela” gogoraraziz. Sustapen honen bitartez, kostaldea arrakastatsua izatea eta gure arrantzaleek harrapatzen duten arrainaren kontsumoa lehenesten duen gizarte eredu baterantz jo nahi da. FRESKOTASUNA, TAMAINA ETA ZAPOREA Iaz martxan jarritako “Antxoa con Eusko Label” kalitate ziurtagiriak euskal flotako itsasontziek harrapatutako antxoaren freskotasuna, tamaina eta zaporea bermatzen ditu. Iazko kanpainan, euskal flota osoak 8.112 tona inguru deskargatu zituen antxoa: 2.790 tona euskal kofradietan (2020an baino %44 gehiago) eta 5.323 tona Euskaditik kanpo (2020an baino %18 gehiago). Guztizko kopuru horrek %26ko hobekuntza suposatzen du euskal flotaren harrapaketetan eta %62ko salmentetan 2020. urtearekin alderatuta, guztira, 12,6 milioi euro bildu ziren 2021ean). Kiloko antxoaren batez besteko prezioa 1,55 eurokoa zen. Iturria: Arrantza Industriak
Iruzkin berriak