Bizkaiko Ekoizleen Elkarteak (OPESCAYA) arrakasta handiz amaitu zuen atzo hegaluzearen iparraldeko kontsumoa sustatzeko “Yo Bonit@del Norte” ekimena, abenduan Bilboko eta Bermeoko gimnasioetan egindakoa.
Kanpaina hau gimnasioetako erabiltzaileak elikadura-onurez eta hegaluzearen proteina-kopuru handiaz jabetzeko diseinatu zen, eta 1.000 pertsona ingururi eragin zien egokitzapen fisikoko lau zentro nabarmenetan. Parte hartu zuten gimnasioek 3. mailako gimnasioa, C21 gimnasioa, Being Fit eta Bermeoko kiroldegia izan zituzten. Hegaluzearen garrantzia eta ospea kontuan hartuta, OPESCAYAk Serrats kontserba enpresaren laguntza izan zuen kanpaina egiteko.
Kanpainaren zati integral gisa, OPESCAYAk informazio liburuxka bat eman zien erabiltzaileei, hegaluzearen propietate osasungarriak zehaztuz, baita hiru errezeta erraz eta praktiko ere, tuper batean eramateko eta edonon gozatzeko aproposak. Gainera, laguntzaile bakoitzak “Yo Bonit@del Norte” kanpainaren irudia zuen kamiseta bat jaso zuen.
OPESCAYAk elikadura-ohitura osasungarriak eta kontsumo kontzientea sustatzeko duen konpromisoa kanpaina arrakastatsu honetan islatzen da. Kanpaina horren berri emateaz gain, komunitateak hegaluzea bere eguneroko dietetan txerta zezan sustatu zuen.
OPESCAYA gutun-azala:
Bizkaiko Ekoizleen Erakundea (OPESCAYA) 1986an eratu zen, eta bertako arrantza-produktuak sustatzeko eta arrantzaren iraunkortasunerako konpromisoa duen erakundea da. Kostaldeko komunitateen ongizateari egindako ekarpenaren historia luzearekin, OPESCAYAk eskualdean bizimodu osasungarria eta kontzientea sustatzeko ekimenen buru izaten jarraitzen du.
Ekimen hau Eusko Jaurlaritzak eta Arrantza eta Akuikulturako Europako Funtsak (FEMPA) finantzatzen dute.
Iruzkin berriak